![Naeru väljendusviisi võrdlus](http://f10.pmo.ee/vcUuE51XTR3q2BS4o1RZgFZM-5U=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2015/08/11/4369083t1h9346.png)
Maailma suurim suhtluskeskkond Facebook analüüsis inimeste naeru ja jõudis reaalsete vestluste sisu uurides järeldusele, et naeru väljendamine on ajaga muutunud.
Maailma suurim suhtluskeskkond Facebook analüüsis inimeste naeru ja jõudis reaalsete vestluste sisu uurides järeldusele, et naeru väljendamine on ajaga muutunud.
Mai viimasel nädalal toimunud andmete kogumise käigus selgus, et naeru esineb inimeste vestluses omajagu – 15 protsenti inimestest kasutas naeru väljendamiseks kas mõnd sõna või ikooni.
Selgus, et enim kasutatav väljend naeru väljendamiseks on «haha» eri pikkusega variatsioonid – neid kasutas koguni 51,4 protsenti virtuaalselt naernuist. Sellele järgnes posu erinevaid emotikone 33,7 protsendiga. Heheetajaid oli 12,7 protsenti ja kunagist menuväljendit «lol» kasutas vaid 1,9 protsenti.
Allolev illustratsioon näitab veel, et punktiiriga tähistatud keskmine naerja kasutab vanusest sõltuvalt veidi erinevas mahus erinevaid väljendusviise. Emotikonide kasutajate seas on nooremaid inimesi rohkem kui hahaatajate seas. Samas on mõlemad eeltoodud nooremad, kui «hehee» hüüdjad ja «lol»-toksijad.
Loe Facebooki täismahus uuringut siit.