/nginx/o/2010/06/09/383575t1h15c7.jpg)
Ajal, kui Tartu Ülikool võõrustab ülemaailmset loodusteadusliku ja tehnoloogiaalase hariduse tippkonverentsi, näitavad uuringud, et meie noored on kaotanud huvi loodusainete vastu ega oska neid igapäevaeluga siduda.
Ajal, kui Tartu Ülikool võõrustab ülemaailmset loodusteadusliku ja tehnoloogiaalase hariduse tippkonverentsi, näitavad uuringud, et meie noored on kaotanud huvi loodusainete vastu ega oska neid igapäevaeluga siduda.
Eesti õpilasi peetakse loodusteaduste valdkonnas tugevaks, kuid 2006. aasta PISA uuringus keskmike hulka kuulunud USA õpilased oskavad teadmisi paremini reaalse eluga siduda, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
Rahvusvahelise Loodusteadusliku Hariduse Assotsiatsioonide Liidu president Jack Holbrook ütles, et kui test on väga otsene ja spetsiifiline, siis eelistatakse õpilasi, keda on sel viisil õpetatud.
Eksperdi hinnangul ei näita kirjalik test ka suhtlemisoskust, mis on teadmiste omandamisel, jagamisel ja väljendamisel väga oluline osa ka tippteadlaste seas.
Haridus- ja teadusministri Tõnis Lukase sõnul on Eesti õpilaste erialased teadmised kõrged, kuid puudu jääb loomingulisest lähenemisest.