![Tulevikus võib olla energiasalvestus auto osa (näiteks autokere) ja eraldi akut selle jaoks pole vaja. Rootsi teadlastel õnnestus piisavalt tugev ja piisavalt energiat salvestav lahendus juba valmis teha.](http://f12.pmo.ee/xiEhsCOsTtwXirz6ASiswjP-rpQ=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2025/01/02/16574895t1hdbde.jpg)
Rootsi teadlased on välja töötanud struktuurse aku, mille võimekus ületab varasemaid saavutusi kümnekordselt. Uus murranguline tehnoloogia võib oluliselt vähendada elektrisõidukite ja õhusõidukite kaalu, muutes need efektiivsemaks ja turvalisemaks.
Rootsi teadlased on välja töötanud struktuurse aku, mille võimekus ületab varasemaid saavutusi kümnekordselt. Uus murranguline tehnoloogia võib oluliselt vähendada elektrisõidukite ja õhusõidukite kaalu, muutes need efektiivsemaks ja turvalisemaks.
Struktuuraku on energiasalvestusseade, mis suudab samal ajal taluda mehaanilist koormust, olles osa seadme või sõiduki kandekonstruktsioonist. Kujuta ette, et elektriauto raam ei oleks mitte ainult kergem, vaid ka energiat salvestav osa.