Cui sõnul on moodustamine tootmisprotsessi viimane etapp, seega kui see ebaõnnestub, on kogu aku tootmisse tehtud investeering ja vaev raisatud.
Kõrge laadimisvool parandab ka aku jõudlust
Tootjad teevad uutele akudele tavaliselt esimese laadimise üsna madalate vooludega, lähtudes teooriast, et see loob kõige tugevama SEI-kihi. Kuid sellel on ka puudusi: madala vooluga laadimine on aeganõudev ja kulukas ega pruugi anda optimaalseid tulemusi. Seetõttu oli eriti põnev just uudis, et hiljutised uuringud viitavad kiire laadimise kasulikkusele kõrgemate vooludega ning see ei kahjusta aku jõudlust, pigem vastupidi.
Kuid teadlased tahtsid veel veidi süveneda selle efekti mõjusse. Laadimisvool on vaid üks kümnetest teguritest, mis mõjutavad SEI moodustumist esimese laadimise ajal. Kõigi võimalike kombinatsioonide testimine laboris, et näha, milline neist töötab kõige paremini, on aga seni olnud üle jõu käiv ülesanne.
Probleemi kitsendamiseks hallatavasse suurusesse kasutas teadustöö meeskond teaduslikku masinõpet, et tuvastada, millised tegurid on heade tulemuste saavutamisel kõige olulisemad.
Tehisintellekt andis kaks tingimust aku parandamiseks
Üllatuslikult selguski, et neist kõigist tõusid esile vaid kaks — temperatuur ja laadimisvool, millega akut laetakse.
Katsetega kinnitatigi, et kõrgete vooludega laadimine avaldab suurt mõju, pikendades testitud akude keskmist eluiga 50%. Samuti deaktiveeris see esialgu palju suurema protsendi liitiumist — umbes 30%, võrreldes varasemate meetoditega, mis jäid üheksa protsendi juurde, kuid see osutus lõppkokkuvõttes siiski positiivseks.