/nginx/o/2024/04/15/16004723t1hfc1c.jpg)
Oma tipphetkel, 2000. aastate alguses, oli Photobucket maailma juhtiv piltide majutamise sait. Omaaegsete populaarsete teenuste nagu Myspace ja Friendster meediaselgrooks olles kiitles see 70 miljoni kasutaja ja peaaegu poole USA veebipõhise fototuru osakaaluga. Nüüd kasutab Photobucketit Similarwebi (mis on tarkvara) kohaselt veel vaid 2 miljonit inimest. Kuid generatiivse tehisaru revolutsioon võib sellele veel uue elu anda.
Ettevõtte tegevjuht Ted Leonard, kes juhib Colorados Edwardsis 40-liikmelist ettevõtet, rääkis Reutersile, et räägib läbi mitme tehnoloogiaettevõttega, et litsentseerida Photobucketi 13 miljardit fotot ja videot, et neid kasutada generatiivsete tehisintellekti mudelite treenimiseks, mis suudavad tekstikäsklustele reageerides luua uut sisu. Tema arvutuste järgi jääks ühe foto hind vahemikku viis senti kuni üks dollar ja video hind dollarile video kohta – hinnad sõltuvad ostjast ja soovitud pildimaterjali tüübist.