«Elon Musk ei saanud tulla, tema asemel astub lavale kloon,» naljatles vestlust juhtinud Maurice Lévy, kes on maailma suuruselt kolmanda reklaami- ja kommunikatsioonikontserni Publicis Groupe nõukogu esimees.
«Olen hologramm,» lõõpis lavale ilmunud Musk vastu. «Või android,» lisas ta kavalalt kulmu kergitades.
Lévy sõnul ei uskunud Pariisis keegi, et Musk isiklikult kohale tuleb. Aga vähe sellest, ta oli kaasa võtnud ka oma ema Maye Muski, kes istus publiku hulgas.
Lévy lausus, et Muski nimi on innovatsiooni ja ambitsiooni mõistega kokku käiv bränd. «Ja parfüümi,» segas Musk naerdes vahele, viidates lõhnaõlides kasutatavale muskusele (ingl k musk). Lévy kiituse taga peitus konksuga küsimus: kui seni on Muski otsused osutunud ettenägelikuks, kas seda oli ka Twitteri ost 44 miljardi dollari eest? «Kui ma olen nii tark, miks ma siis Twitteri eest nii palju maksin?!» küsis selle peale ka Musk ja jättis vastamata.
Hiljem selgitas ta, et usub vankumatult, et sõnavabadus tähendab võimalust öelda välja ka ebapopulaarset kriitikat. Teisi väga ebaviisakalt sarjavad säutsud muudab algoritm Twitteris tema sõnul aga vähem nähtavaks.