/nginx/o/2022/05/08/14537493t1h9c7a.jpg)
Kui teatud riigid oma tahtmise saavad, võivad kasvuhoonegaaside heitkogused kavandatavate Euroopa Liidu lennundust puudutavate määruste jõustumisel kahanemise asemel hoopis kasvama hakata.
Kui teatud riigid oma tahtmise saavad, võivad kasvuhoonegaaside heitkogused kavandatavate Euroopa Liidu lennundust puudutavate määruste jõustumisel kahanemise asemel hoopis kasvama hakata.
Praegu veel läbirääkimisjärgus ReFuelEU eeskirjade kohaselt peaks ELi kommertslendudel kasutatama nn säästvaid lennukikütuseid. 2025. aastaks peab nende osakaal standardkütuste juures olema 2 protsenti, 2050. aastal aga juba 63 protsenti. Säästva kütuse definitsioon veel paigas ei ole ja sõltuvalt lõpptulemusest võib see tähendada, et hulka arvatakse ka sellised kütused, mille kasutamine viib heitkoguste suurenemiseni.