Võrguprivaatsuse valdkonnas toimuvad suured muutused. Mõned maailma mõjukaimad tehnoloogiafirmad on oma platvormidel pakkumas uut tüüpi privaatsuslahendusi, mis peaksid leevendama klientide muret internetireklaamide pärast ning samas ei tohiks need ka ettevõtjatele kahjumlikuks osutuda.
Tellijale
New Scientist ⟩ Kas järelevalvekapitalism hakkab oma lõppu leidma?
Möödunud kuul teatas Apple, et nad on välja tulemas uut tüüpi veebilehitsejaga, mille kasutajatele on tagatud anonüümsus, kolmandad isikud kasutaja internetiliiklusele andmetele ligi ei pääse ega neid arhiveerida ei saa. Seda kõike teatava kuutasu eest.
Juba aprillis oli ettevõte oma klientide seas teavitustööga alustanud, informeerides neid sellest, kuidas iga rakendus neid jälitab ning küsinud, kas nad sellega ka nõus on.