/nginx/o/2017/04/20/6569821t1h923b.jpg)
Paljud inimesed usuvad, et personaalsed sotsiaalvõrgustikud on kasvanud traditsiooniliste sõprussuhete ja inmgruppode arvelt. Ehkki mõnes paigas oli see tõesti nii, näitas enamiku elanike uurimine, et tegelikult kasutatakse sotsiaalmeediat hoopiski traditsiooniliste rühmade, nagu pere või sama hõimu või kasti sõprussidemete tugevdamiseks ning kaugel elavate sugulastega suhtlemiseks.
Tšiili – sotsiaalmeedia ühendab perekondi
Mehed töötavad sageli kaevandustes pikki päevi ja veedavad nii kodust palju aega eemal. Sotsiaalmeedia aitab aga neil peredega ühenduses olla.
Vaata rohkem lühikesest videost:
Itaalia – Ilus olemine on kodanikukohus
Iseendast ilusa pildi ülespanemine täidab Itaalias pigem kogukonna ootustele vastava rolli täitmist kui nartsisissmi või edevust.
Grano neiu Alessandra lööb end iga paari nädala tagant kodus üles ning teeb endast siis pildi. Kui muidu paistab Alessandra silma muretu ja lõbusa tütarlapsena, paistab ta pildil vanem ja väärikas – sellist poosi hoiab ta peigmehe leidmiseks ning tõsisem ja väärikam Alessandra on see, mida kogukond temalt selles eas ootab.
Türgi – nutitelefonid ja perekond
Sotsiaalmeedia aitab väljarännanud perekondades sugulasi taas kokku tuua. Lisaks sellele kasutavad noored inimesed veebivestlusi ka suhete loomiseks.
Vaata rohkem lühikesest videost:
Brasiilia: Romeo ja Julia lugu
Ehkki Pentecostalsi grupi liikmed päris elus kunagi kohaliku Candomblé usu jälgijatega ei räägiks, on Facebook koht, kus nad võivad sõbrad olla.
Hiina maapiirkondades kasutavad kõik üht kontot
Sotsiaalmeediat kasutatakse koos, sest kõikidel ei ole telefone ega arvuteid. Sageli jagavad inimesed ka oma konto paroole sõpradega. Paljud lapsed kasutavad sotsiaalmeediat vaid koolis arvutitundides, sest mujal nad internetile ligi ei pääse.
Osakaal inimestest, kes on oma sotsiaalmeedia paroole pere või sõpradega jaganud:
Brasiilia - 37%
Tšiili - 20%
Hiina maapiirkonnad - 83%
Hiina tehasetöölised - 29%
Lõuna-India - 73%
Itaalia - 41%
Trinidad - 53%
Türgi - 55%
Inglismaa - 28%
Suurbritannia inimesed ise pilte ei postita
Individualistlikkuse vastu räägib seegi, et enamik inglaste Facebooki fotodest on postitatud nende sõprade poolt. Päris elus tähendaks see, et kanname peamiselt just sõprade valitud riideid.
Hiina tehasetööliste individualism
Võrreldes kõikide teiste piirkondadega seostub siin aga tõepoolest sotsiaalmeedia kasutus noorte tehasetööliste hulgas suurema individualismiga.