Arvutimänge mängivate õpilaste akadeemiline võimekus on kaasõppuritest parem nii matemaatikas, lugemisoskuses kui ka loodusainetes, näitab Austraalias tehtud suuruuring.
Arvutimängude mängijatel on paremad akadeemilised tulemused
Nii vahendab ERRi teadusportaal Novaator ajakirjas International Journal of Communication ilmunud uuringut.
Tulemused põhinevad enam kui 12 000 PISA-testi teinud Austraalia õpilaste kooliväliste huvide -tegevuste kohta kogutud andmetel. Analüüs näitas, et peaaegu iga päev arvutimänge mänginud teismeliste keskmine tulemus matemaatikas ja lugemistestides oli üldisest keskmisest 15 ja loodusainetes 17 punkti võrra parem. Paraku ei võimalda uurimuse metodoloogia öelda, mis parema tulemuse tagas. Kuigi sirgjooneliselt võiks arvata, et mängude mängimine parandab vaimset võimekust, saab korrelatsiooni võrdväärselt hästi seletada hüpoteesiga, et PISA-testides häid tulemusi saavaid õpilasi kütkestavad mängud rohkem kui nende kaasteelisi.
Loe põhjalikumalt Novaatorist.