New Scientist ⟩ Selgub, et võibolla ei olegi plast oma halba mainet väärt (5)

, New Scientist, kaasautor
Copy
Õunad plastpakendis. Pilt on illustreeriv.
Õunad plastpakendis. Pilt on illustreeriv. Foto: Gottfried Czepluch via www.imago-images.de

Sotsiaalmeedial abil on potentsiaalselt tohutult lihtne positiivseid muutusi esile kutsuda, eriti, kui tegemist on keskkonnaküsimustega. Näiliselt täiuslikuks näiteks on üleskutsed ühekordselt kasutatava plastiku kasutamise vähendamiseks, seda peaasjalikult toidu puhul, kirjutab New Scientisti kaasautor James Wong.

Suured kampaaniad ja organiseeritud rühmade tegevused, kus minnakse kauplustesse ja eemaldatakse enne kassasse jõudmist oma ostudelt kõik pakendid, tuntud ka kui nn plastikurünnakud, on kaasa toonud mõned märkimisväärsed muudatused nii äritegevuses kui valitsuste otsustes. Kuid võimalik, et neil heatahtlikel lüketel, mis põhinevad lihtsatel, sotsiaalmeedia jaoks kohandatud sõnumitel, võivad olla soovimatud tagajärjed.

Kommentaarid (5)
Copy
Tagasi üles